2016-05-12

Няв нялх БМР

Нүүрномоос нэг юм уншсан чинь бүр сонин санагдчихлаа. Би чинь өөрийгөө их нялх залуугаараа байгаа, амьдрал үзээгүй, хүн амьтны ааш араншинг таньж мэдэхгүй нас залуу цус шингэн гээд боддог байхгүй юу. Тэгсэн сүүлийн үед хараад байхад хорь дөнгөж гарсан хүүхдүүд л өөрийгөө их том болсон л гэж боддог юм байна. Би тэр үедээ одоо байгаагаасаа илүүгээр өөрийгөө бүр няв нялх гэж боддог байсан, одоо ч бас ч гэж арай дээрдээд нялхын ангид орсон гээд боддог байхгүй юу хэхэ.
Өө тэгээд хүнтэй сууж хүүхэдтэй болохоороо том болдог юм болов уу ч гэж бодох шиг. Би ч тэгвэл том болтол дахиад хэдэн жил дутуу л байгаа юм байна даа гэхгүй юу хэхэ. Хүн өөрийгөө юу гэж бодох нь надад юуны хамаа байхав гэхдээ л гэнэт миний л цаг хугацаа зогсоод хүмүүсийнх аль хэдийн яваад өгсөн юм шиг л санагдаад сууж байна. За за ажлаа хийж амьдралаа бодох минь.

No comments:

Post a Comment