2016-03-08

ОУЭЭХӨ

Олон улсын эмэгтэйчүүдийн эрхийг хамгаалах өдөр.. Манайхан гүй ээ мөн сайхан өргөн дэлгэр тэмдэглэнэ шүү дээ тэ. Би энд сургууль дээрээ, ээжрүү залгаж байсан чинь мэссэнжэрт ороод ирсэн, нөгөө хэд ирэхгүй байхөө маргааш ажлын өдөр юм чинь гээд байж байсан чинь айлууд ар араасаа орж ирээд намайг тоох хүнгүй болоод хэхэ.. Нэг нэгээр нь дуудаж тоогдов. Сүүлд 2р ангийн дүү маань "за за таньд баярын мэнд" гээд ярих хүмүүс дуусав бололтой би ч ажлаа хийхээр болоод салгалаа шд. Гэрийнхнийхээ бужигнахыг харсан чинь бүр харимаар санагдаад сууж байна.

Нэг сонин ойлгомжгүй юм байнаа. Ээж эхнэр охиндоо нүүрномоор дамжуулж мэнд хүргээд байх юм. Хувь хувьд нь хүргэдэг байх л даа гэхдээ л заавал олон нийтээр зарлах нь сонин худлаа харагдаад таалагдахгүй байна. За надад ч юуны хамаа..
Ер нь сүүлийн үед бусдад харагдахад л гол анхаарлаа хандуулдаг болоод байх шиг..

Бас нэг онцгүй зүйл гэвэл хаана хэдэн ихэр хүүхэд төрлөө, ерөөлөө хайрлаарай гээд дөнгөж төрсөн хүүхдүүдийн зургийг дэлхий нийтээр цацчих юм. Өөрийнхөө хүүхдийг байсан бол тэгж цацахгүй дээ, саяхан нэг эмнэлгийн нүүрном хуудсан дээр байхыг харлаа. Тэр нялх хүүхдүүдэд хар цагаан хэл ам элдэв юм болвол яах юм. Сар хүрэхээс өмнө гадны хүмүүс нэг их гэрээгээ оруулаад байдаггүй билүү?

12 comments:

  1. hehe, heleed yuhev, duuren l tsetseg, yanz buriin beleg bsn.

    bi bas dutahgui geed zurag oruultsan shd, gehdee nomiinhoo zurgiig, uuduu temuul geed nomoo.

    gehdee bas ch gej bie biedee hairtai, bayarlalaa gej helj surah geed bgaam shig, manai ard tumen, ter bur heleed bdggui shde.

    haaya jaahan hudlaa sanagddag ch. haraaliin ug shideltsej bhaar hairiin ug shideltsej bval zugeer bodood bgaa. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. би л ганцаараа бэлэггүй гэдэг шиг л торойгоод л үлдлээ шд ккк

      нээрээ л хараалын үг хэлж байхаар хайрын үг шидэлцсэн нь дээр шүү

      Delete
  2. harin ter iher huuhduudiin huvid tiim shuu, eej aavaas ni zuvshuurul avsan l bdg bgaa gej bodood bdiin. te.

    ReplyDelete
  3. хаха, хүний нөхрүүд мэнд хүргээд байхад манайх байхгүй шүү гэж бодож үзлээ шд би.
    Уул нь бараг л шөнийн 12 өнгөрөөд л хайраа баярын мэнд нтр гээд мессэж явуулсан байсан лдаа. Би ч тоодоггүй л хүн лдээ. Тэгээд орой нүүр ном хэсээд явж байснаа ер нь миний нүүр номонд ганц үг биччиж болоогүй юм байх даа гэж хүртэл бодлоо шд :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. ккк харсаар байгаад уусч байна даа

      манай залуу нүүрномгүй болхоор би бүр горьдох ч юмгүй ээ хөөрхий кк

      Delete
  4. Би яг чам шиг нөхөр юм байна даа, яг тийм шалтгаанаар ээжийнхээ зураг энэ тэрийг тавьж мэндчилгээ бичээгүй, зүгээр л ээжтэйгээ яриад мэндчилгээ бас хүнээр гэнэтийн жаахан бэлэг хүргүүлчихсэн. Ер нь чин сэтгэлийн зүйлийг заавал олон түмний нүдэн дээр тараагаад байх нь нээх зохимжгүй санагдаад байдаг юм. Гэр бүл гээд тус тусдаа хана туургатай байдаг болохоор сайхан муухай бүхэн нь тэр ханыг нэвтэлж гараад байх хэрэггүй л гэж боддог юм.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tiishdee
      goy shn ugee neted bichih bish eejdee heldeg bolovuu l gj boddog bolood bn

      Delete
  5. Нээрээ би ч бас бэлэг сэлт аваагүй ээ, Март тэмдэглээгүй удчихсан, байгаа газарт маань тэмдэглэдэггүй болохоор тэгээд л сайхан орчиндоо уусаад юун тэр баяр маяр л байлаа.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe bi yoga.ndaa yavaad baahan mushgiraldan naadaj bgd l taarsan :p

      Delete
  6. Мартын 8-аар би нь ажилласаан. Юун баяр, юун бэлэг. Гэхдээ ээжийгээ баярлуулж, бэлэг хүргүүлсэн. Намайг эзгүйд миний ээжийг баярлуулах гээд цэцэг тэврээд зориод очдог найз Монголд байгаа гэж бодохоор үнэхээр сэтгэл дүүрээд, баярлаад л байсан. Харин өдөр нь ажлаа тараад хэдэн монгол эгч нартай кофе ууж, бялуу идэж, бас болоогүй аяга дарс уусан юм байна аа. Гудамжинд хүмүүс цэцэг тарааж байсан, орой гэртээ 5 ширхэг сарнайтай орж ирсэн. Боломжийн Март биз?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ажилтай амралттай цэцэгтэй гоё март байнөө

      Delete