2013-06-16

Ганцаараа

Сэтгэл санаа нэг л сонин хов хоосон. Тэр хүнд уурлаж гомдох ёстой юу, итгэж хүлээх ёстой юу гэдгээ мэдэхээ байчихлаа. Яагаад ч юм би түүнд буруу юм хийчихсэн юм шиг, төвөг удсан юм шиг мэдрэмж төрөөд байх юм. Ийм л үед өөрийгөө үзэн ядахыг яана. Ийм тэнэг мэдрэмжинд баригдчихсан үед намайг гэх хүн байхгүй, сэтгэл санаа тайвшруулаад хамт гадуур алхах хүнгүй, үгүй ядахдаа л шал өөр юм яриад ч болтугай сууж байх хүнгүй өөрийгөө үзэн ядаж байна. Намайг ойлгодог, ярилцдаг байсан бүгдийг өөрөөсөө түлхчихсэн болхоор яахав дээ, ингээд ганцаараа сууж байхаас..
Хэзээ ч миний сэтгэлд ойрхон байдаг, сэтгэл санааг бүлээцүүлдэг хүн байгаагүй юм шиг дэндүү хүйтэн байна. Ганцаардаад байна.

Гэнэт бодлоо л доо би үхчихсэн юм болов уу гэж.. Тийм болхоор л хэн ч намайг харахгүй, бодохгүй, үгүйлэхгүй, санагалзахгүй байгаа юм болов уу.. Бие маань амьд ч сэтгэл санаа минь үхчихсэн юм болов уу. Хэзээ нэгэн цагт намайг боддог, санадаг, санагалздаг тийм дотны найз нөхөр гэж байсан болов уу? Би зүгээр л сүнс юм болов уу? Тийм бол одоо үхэж болохгүй нь дээ.. Хүн үхэхээрээ ийм байдаг байх даа. Мартагдчихсан хэрнээ хэнийг ч мартдаггүй байдаг байх даа..

Тэд надгүйгээр амьдарч болоод байхад би яагаад тэдэнгүйгээр амьдарч чадахгүй байгаа юм бол? Би яагаад ийм юм бол?

Хэн ч байхгүй, гав ганцаараа., Муухай хүн болхоороо л ийм байгаа байхдаа..

4 comments:

  1. gantsaardal... hajuud hun bgd bhd gantsaardah... setgeliin gantsaardal... hamgiin hetsuu... uilmaar... uurlamaar... hashgirmaar... naiz nohod gesen hun olon bh ch hetsuu uyd hen ch hajuud bhgui bh... hol bgaa ch gsn yriltsaad suuh zav gargahgui bh... tiim bolohoor l bi nadad "naizuud" bdg harin setgel zurhiig min hezeed oilgoh hetsuu uyd hamt uilj jargaltai uyd hamt ineej chadah "and" bdaggui gej boddog...

    ReplyDelete
  2. тийм ганцаардах үе бас байнаа байна. хэцүү шүү.

    ReplyDelete
    Replies
    1. хэлээд юугхэв, ойрын үед байн байн л ганцаардаад байдаг боллоо

      Delete